2009. április 29., szerda

Éjben

Különös vágyat éreztem mostanában arra, hogy virrasztásban töltsek el éjszakákat Isten és az Igéje jelenlétében. A magam harcai után meg is tettem néhány lépést annak érdekében, hogy legyen alkalom arra, hogy közösségben tölthessünk így időt, mert egyedül nem nagyon megy. Olyan hálás vagyok azért, hogy vannak mások is, akikben ilyen vágyak fakadnak, és hogy van egy pap, egy nagyon jó emberke, aki odaáll mellénk az Úr elé!
Ma reggel, amikor a Szentírást olvastam erőteljesen a szívembe zártam ezt:

Virrasszatok tehát, és minden időben imádkozzatok, hogy megmeneküljetek mindattól, ami be fog következni, és megállhassatok az Emberfia előtt. Lk21,36

Ha meg akarunk erősödni, ha támogatni akarjuk egymást, közösségeinket, érdemes az éjszakánkat az Úrral tölteni időnként. Az éjszakára, a minket körülvevő sötétségre egy féle képpen reagálhatunk csak: fényt gyújtunk és várjuk Őt. Hiszem, hogy ajándékaival el fog minket halmozni Jelenlétében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése