2009. április 4., szombat

Örömteli nap

Reggel közös nagytakarítás a konyhában, majd délbe kiruccanás a Cinegetetőn barátaimmal. Kifáradtam! De csodás nap volt ez a mai!... :)
Az erdőbe lépve ez várt ránk: sok apró virágocska szerteszét terülő foltocskákban a levélszőnyegbe szőve.



Aztán mentünk, mendegéltünk, amíg célba értünk. Nagyon laza, nyugodt séta volt. Útközbe élvezhettem a beszélgetés, megosztás örömét. Aztán ahogy kiértünk a tisztásra, hopsz le a frissen zöldülő fűre!

Nagy öröm volt számomra, hogy idén először kifeküdhettem a földre!....és élveztük a Nap melegét... S miközben egész testem, teljes egészében megnyugodott, gyönyörködtem és dúdolgattam: "Nincs más felettem, csak a tiszta ég, na-na-na...". Csodálatos!


Aztán következett a szalonnasütés hagymázással! :) Mindenki igyekezett valamivel megtölteni a bendőjét!
És miután jól megpihentettük a hasunkat, elindultunk visszafele. A Nap már lemenőben volt. Különös hangulata van az erdőnek ilyenkor:
A Nap mára már elbúcsúzott tőlünk. Fáradtan értem be a zuhanyzó alá. Fáradtan és megnyugodva. Köszönöm. Hogy Tied voltam ma, hogy befogadtál, hogy sugaraiddal megsimogattál, rám mosolyogtál és gyönyörű muzsikát adtál fülemnek. Minden porcikámmal éreztetted, hogy Tied vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése