2009. július 20., hétfő

A Test megszólalt

Ajajjj!.... annyi minden történik körülöttem és bennem mostanában! Zajlik az élet, és ennek nagyon örvendek! Lejárt a nyári gyakorlat, most már csak a klinikára járok be ezt-azt keresni, tenni- venni. Kezdem érezni a vakáció hangulatát. Sok tenni valóm volt a családorvosi rendelőben, ahol gyakorlatoztam, és nagyon szerettem.
Az elmúlt hetekben jó sok emberrel beszélgettem. Mintha pótolni szeretném azt, amiről a szesszió idejében lemaradtam. :)) És abból az örömből, amit ezek a beszélgetések után éreztem, jöttem rá arra, hogy nem azért szeretek emberekkel beszélgetni, bátorítani, mert a jó Isten azt kérte, hogy mindenkinek hirdessem az Örömhírt és addig erőlködjek, amíg mindenkiben megszületik az "öröm", hanem azért csinálom, mert szeretem csinálni, szeretem az embereket segíteni, szeretem meghallgatni őket és megosztani velük azt, ami számomra a vigaszhoz vezető út. Igazából számomra ez egy örömforrás...egyesek ezt nevezik hivatásnak, bár elég önzőnek tűnt nekem egy ideig az eredeti vágy, ami szüli a tettet.

Elkezdtem fontosságot adni a testmozgásnak. Egy drága jó emberrel való beszélgetésemben fakadt fel bennem a mozgásra való vágy, és hála a jó Istennek, nem kellett csak egy kis biztatás..... Hihetetlen, mennyire jól esik egy szellemileg nagyon fárasztó nap után mozogni, és kikapcsolni az agyat egy kicsit! Sokszor felér egy jó hálaadással...
Aztán ott volt a sok beteg, akikkel kapcsolatba kerültem az elmúlt néhány napban. Tudatossá vált bennem az, hogy annak ellenére, hogy rövid idő áll rendelkezésre egy beteg megvizsgálásához, a testem beszél Róla. És ezt az emberek megértik, még akkor is, ha nem tudatosul bennük. A tekintetem Őt hordozza, az érintésem az Ő gyógyító kezét hozza, a hangszínem az Ő hangját szólaltatja meg nekik....és lassan lassan így lopózik Isten a világunkba! Persze, hogy kell beszélni Róla, persze, hogy aztán meg kell őket tanítani beszélni Vele... de az első: engedni hogy Ő beszéljen bennem, általam. És mivel emberek vagyunk és földi testet öltve élünk az első dolog, ami számunkra információt hozhat a test. Minden általa ér el hozzánk, és benne csapódik le először. Vagy talán enélkül is el lehet érni egyből valakinek a lelkéig?......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése