2009. augusztus 17., hétfő

Ki vagyok?

Mindenképp valaki új. Mert nincs már múltam. Illetve van, csak már nem úgy szemlélem, mint eddig. Valaki, aki már nem a múlt foglya és megpróbálja nem a jövőjét tenni rögeszméjévé. Ma szép napom volt. És holnap is azzal fogom kezdeni a napomat, hogy kíváncsian nézek elejébe a mának. És holnapután is. És azután is. Sok álom rejtőzik bennem, elég gyakran mesélek róluk embereknek. Ha kíváncsi vagy rám, neked is mesélek.
És te?
Sokszor úgy érzem, valahol el vagy temetkezve falaid mögött... Félsz. Veled lennék. Hallgatnálak. Mesélj álmaidról, kezdj el újra álmodni, tervezni! Megfognám kezed és biztatnálak : higgy! Ne félj, csak higgy! Az Élet legyőzte a magányt, a félelmet, a könnyet. Bízz Benne! És átölelnélek miközben beléd lehelné Lelkét... Vajon megengednéd?
Ki vagyok? Talán elmeséled majd te nekem. Talán elmesélitek ti, kik kedvesek vagytok nekem.

Egyet tudok: Isten szeretett egyetlen Rendes leánya. :)

1 megjegyzés:

  1. Érdekes és sokat mondó szavak. Talán eljut mindannyiunkhoz, amit üzenni akartál ezekkel a szavakkal. Én mindenképp köszönöm. Ez egy "szép" bejegyzés volt és örülök neked:)

    VálaszTörlés