2009. március 28., szombat

Harmadik

Ez már a harmadik alkalom, hogy címet változtatok. Kereső vagyok, ez itt is meglátszik. :) Ez a mottó: "Hinni. Bízni. Függeni." életemnek egy olyan pillanatában hangzott el, amikor nagyon erőteljesen megtapasztaltam a másoktól való függést- 6 ember kezén múlott az életem szó szerint, és ezt önként vállaltam. Játék volt. Ez a három elem elengedhetetlen az életemből. Hinni elsősorban Istenben annyira, hogy hinni tudjak általa az emberekben is. A bizalom nagy ajándék számomra, ami nem jött csak "úgy, magától", nem volt mindig meg. Nehezen tudtam elengedni csalódásaimat, hosszú gyógyulási utat kellett bejárnom Vele. És egyedül Tőle függeni, nem másba kapaszkodni, máson lógni, csüngeni, így szabadon lenni Benne, másokért.
Az elmúlt hetekben ezt tapasztaltam: gyógyulni kell, erősödni, mert szükség van a világban a bátorításomra, a reményemre, mosolyomra. Szomjazzák ez emberek az Élő Vizet. Kellő alázattal és odafigyeléssel vezetni el őket a forráshoz és nem belefullasztani egyből őket...
Jézus utolsó hét mondatán elmélkedtem. Ő ma tőlem kér: "Szomjazom!"Jn19,28 "Adj innom!"Jn4,7. Olyan érdekes! Az egészből ennyit sikerült leszűrnöm: szomjaz minket, hogy tulajdonképpen a mi szomjunkat olthassa Lelkével. Ezt mondja "A víz, amelyet én adok neki (értem alatta a Lelket), örök életre szökellő vízforrás lesz benne!" Jn4, 14. Ezt az örök életre szökellő forrást szomjazza mindegyikünkből. Vágyok segítségére lenni ebben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése