2009. december 28., hétfő

Az elmúlt napok

Mit jelentett az elmúlt Karácsony nekem?

 Elengedést. Befogadást. Szabadságot.

Elengedni elvárásaimat. Ez önmagában nagy szabadságot jelentett nekem….. Egy olyan ürességgel állni meg a karácsonyfa előtt, ami nem fájdalomból és félelemből született, hanem szabadságból.


Erősnek lenni, amikor a körülöttem levők gyengék, nem fogcsikorgató kínlódásból, hanem kegyelemből.


Álmodni és várni rá nem sanyarú félelemmel, hogy úgysem érkezik meg, hanem azzal a derűs bizalommal, hogy ami következik, minden elképzelésemet felülmúlja.

Higgadt nyugalom. Bizalom és várakozás.


Mindezt sok őrzőangyalomnak köszönhetem, aki értem közbenjárt. Jó néha egymásba kapaszkodva repülni, amikor az embernek elfárad vézna kis szárnya!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése