2009. január 13., kedd

Attól függ...


Nemrég ezt a verset küldte nekem valaki. A mai reggelen választ jelent számomra az utóbbi napok "kellemes" tapasztalataira. Rádöbbent arra, hogy nem mindegy kinek a kezébe helyezem az egészet...





Attól függ... (ismeretlen szerző)


Egy kosárlabda az én kezemben kb. 19 dollárt ér.
Egy kosárladba Michal Jordan kezében kb. 19 milliót.
Attól függ, kinek a kezében van.

Egy teniszütő az én kezemben nem ér semmit.
Ha a teniszütőt Gabriella Sabatini fogja, akkor megnyeri a világkupát.
Attól függ, kinek a kezében van.

Egy bot ez én kezemben arra jó, hogy elkergessem a kutyákat.
Egy bot Mózes kezében kettéválasztja a hatalmas tengert.
Attól függ, kinek a kezében van.

Egy parittya az én kezemben: gyermekjáték.
Egy parittya az ifjú Dávid kezében hatalmas fegyver.
Attól függ, kinek a kezében van.

Két hal és öt kenyér az én kezemben halas szendvics, a tízóraim.
Két hal és öt kenyér Jézus kezében: jóllakat ezreket.
Attól függ, kinek a kezében van.

Szögekkel a kezemben elkészíthetek egy madáretetőt.
A szögek Jézus kezében megváltást hoznak nekem és az egész világnak.
Attól függ, kinek a kezében van.

Tedd le törődöttségeidet, félelmeidet, aggodalmaidat, reményeidet,
álmaidat, családodat és kapcsolataidat az Isten kezébe,
hiszen tudod:
Attól függ, kinek a kezében van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése