2010. június 28., hétfő

Elkészült!

Hát végre kimondhatom: MEGSZÜLETETT! Néhány napja teljességében örvendezhetek az államvizsga dolgozatomnak. :) Már csak javítás, nyomtatás és köttetés.... bizony, bizony ilyen nagy öröm, amikor sokat dolgozott az ember rajta, és sokat álmodott róla! :) Bevérmesedett, álmos szemekkel rajongja körül, nagy vigyor járja körbe leféradt fejét olyankor. Jó érzzés. :)

Hát íme, a nagy remekművem fő mondani valója egy táblázat, egy sorában:



P=0.0219. - a nagy eredmény! :)))))
S ha netán nem örülne mindneki legalább annyira mint én... hát muszáj lesz megértenem: nem én fedeztem fel a spanyol viaszt. :P Na, jó na, ezt eddig is tudtam! De azért még örülhetek neki! ....mert azt hittem, hogy mindan munkámnak még ennyi eredménye sem lesz
Az más dolog, hogy a vizsgáztató bizottság, akinek leghalványabb lilája sem lesz a témámról milyen érdektelenséggel fogja hallgatni a bemutatásomat... az most még nem téma...addig  hadd örüljek még egy kicsit. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése